søndag 4. april 2010

Egg og chilling-time



Skal det være et håndmalt egg fra Budapest? eller to håndmalte fra niåringen i huset? Jeg er intet mindre enn imponert over katteegget og fengselsegget. Hvor tar de det fra? Jeg er veldig glad for at jeg tok meg bryet med å blåse noen nye egg i år også, selv om jeg egentlig syns vi har nok egg å pynte med. Halve gleden er jo å lage dem! Og selve inspirasjonene til katte-egget finner vi hos familiens mest avslappede medlem, katten. Er det rart de har ni liv? Ikke rart i det hele tatt. Den som kunne den kunsten å totalt koble av akkurat når man trenger det. Har egentlig blitt ganske flink i løpet av disse dagene, da.

Og til slutt, enda en påskeaktivitet fra niåringen: Ansikt på appelsiner. Ideen var å lage en animasjonsfilm, men det ble mer snakkende appelsiner som ikke beveget seg. Men katten hadde sans for dette også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar