tirsdag 22. november 2011

Facebookførjulsengasjement

Gaver med mening


"Let's buy our Christmas presents (if we buy any at all) from little retailers, fair trade shops, local crafts shops, second-hand shops, our neighbors, our friends who makes unique little things, from whoever resists the economic globalization of our homes...Let's try to make sure that our money goes to the people who need it, not to multinationals and big enterprises that exploit labor and the environment...in this way more people will have a better Christmas. If you agree, copy this into your status.


Dette satte jeg på statusen min på Facebook i dag. Og hvor enkelt er vel ikke det- å engasjere seg og ta et standpunkt på nettet! Her på bloggen også for den saks skyld. Jeg har egentlig sluttet å være "politisk korrekt" på Facebook etter Maria Amelie-saken...av en eller annen grunn. Kan ikke gå inn på det her. Men jeg satte dette på min status i dag fordi jeg har et oppriktig håp og ønske om å snu kjøpetrenden. Jekke ned forbruksspiralen. Dette kjøpehysteriet går jo over all forstand. Tips mottas med takk!
HER er et supert sted! 
)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar