mandag 2. november 2009

Jeg ble tagget

for en stund siden....av Eirin forteller.
Og mammadamen minnet med på det i dag da jeg så bloggen hennes.
Let´s go:




Skriv 3 ting du husker som det var i går:
Da jeg som barn sov ute under åpen himmel med søster, lillebror og to fettere, i høyet. Over oss Hedmarkens sommernatthimmel, rundt oss- dype skoger. Ved siden av oss et lite fjøs med brekende geiter som etter hvert ble stille....

Første gang jeg møtte han jeg er gift med i dag;-)


Da vi endelig hadde kjøpt vårt eget hus i rekke og barna kunne løpe rett ut hagen og leke. Før hadde vi bare hatt asfalt rett utenfor døra, nå var hverdagen vår plutselig blitt en ny-!

Skriv 3 ting du misliker:
Selvopptatthet
Kverrulering
Unnaluring

 Skriv 3 ting du liker godt:
Være på stranden med de nærmeste med sommermat, spennende lesestoff  og sol-!
Gode måltid med venner rundt bordet, latter og fine samtaler.
Å bli fullstendig oppslukt av en bok eller film


Skriv 3 blogger du besøker daglig:

Skriv ned 3 sanger du hører på for tiden:
Pilgrim med Odd Nordstoga
Nightingale med Nora Jones
Berget det blå med Vamp

Skriv 3 tv-programmer du følger med på:
God kveld, Nydalen
Nytt på nytt
De ukjente


2 kommentarer:

  1. For et fint barndomsminne av deg og søskenene dine. Og så liker jeg også Odd Nordstoga. Han har så fine melodier og ikke minst, tekster! Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Sommer og barndom er noe for seg selv, ja.... De husker en kanskje bedre og bedre jo eldre en blir. Og det var da mye mer sol den gang man selv var liten...?

    SvarSlett