mandag 23. august 2010

som i går

Det er ikke tiåringen min som sitter der og følger med på at storebror lager lapper....Det er meg og MIN storebror. En av de, han som er to år eldre. Min lillebror rydder i bildearkivet hjemme hos foreldrene våre  og sender stadig ut nye skatter som vi nå får tilgang til digitalt. Det er bare herlig! Og stadig nye overraskelser blir åpenbart, gamle minner blir som nye og som det nettopp skjedde- i  går eller noe sånt.. Jeg kan veldig godt huske den stadige beundringen over det storebrødre alltid fikk til.. . Det gjaldt å ta til seg og lære. 

2 kommentarer:

  1. Heldiggris som har storebror. Det har jeg alltid ønsket meg. Tror jeg skal få meg det når jeg blir stor ;)

    SvarSlett
  2. Ja, når det gjelder brødre har jeg fått i rikelig monn. tre storebrødre og en lillebror + en tvillingsøster. Kan anbefales;)

    SvarSlett