tirsdag 23. november 2010

Borgen + meg= sant

Luksus.
Å komme hjem og sette seg foran mac`en å se 7. episode av BorgenNRK nett-TV. Fordi jeg ikke fikk sett den i går. Endelig en serie jeg har blitt hekta på igjen. Danskene får det til - nok en gang. Og de herjer med hverandre i denne serien-pressen og politikerne. Storpolitikk, korridorintriger, lojalitet, svik, allianser....sjansespill. Og jada, romantikk også. Denne serien har da alt? Hvertfall dersom du interesser deg "en lille smule" (utt. "smole") for politikk. Og så snakker danskene så kult , det er jo simpelten det beste.

4 kommentarer:

  1. Liker også denne serien, men har ikke fått med meg alle episodene. Dansk er kult!!!

    SvarSlett
  2. Borgen er bra, det er så deilig å oppdage sånne gleder i livet... Ofte en idè å se på dvd hvis man finner en favoritt, f.eks så gikk jeg meg til anskaffelse av MadMen og kunne glede meg over flere episoder på en kveld. Borgen er kanskje s¨å nytt at det ikke har kommet ennå.

    SvarSlett
  3. Og danskene lager ofte gode serier. Mad Men har jeg skjønt er stort. Kanskje jeg plutselig skaffer meg den serien, ja.

    SvarSlett
  4. Enig, dansk er skikkelig kult å høre på. Før syntes jeg ikke det, men det har endret seg. Kanskje det er på grunn av alle de fine seriene?

    SvarSlett