mandag 2. januar 2012

Forpliktelse fører til bevegelse


Tidslinjen har startet…..Den nye, altså.
Mitt prosjekt er som følger.
Det skal komme noe på bloggen her hver dag- I hele januar.
Så ser jeg hva som skjer.
Det er en del av min teori om at forpliktelse fører til bevegelse- på ett eller annet vis.
Blogginnleggene kommer i høyeste grad til å bære preg av ustabil kvalitet og innhold, og ja, jeg gjør det bare for min egen del. Det betyr at alle de hyggelige som ser innom her kan bli skuffet rett som det er. Og det er jo jammen bloggens vesen også, at det er mye rart som får lov å havne her. 
Det er fint. Helt fint.
Skulle egentlig begynt i går, men vi hadde det altfor gøy på nyttårsaften med naboene våre…Så dagen i går forsvant like fort som den kom.

Forpliktelse fører til bevegelse. Det blir månedens mantra.

2 kommentarer:

  1. Godt nytt år, Akeleie. Dette gleder jeg meg til å følge med på:)

    SvarSlett
  2. takk i lige måde! Gleder meg,jeg også;))

    SvarSlett