onsdag 2. februar 2011

"Det mest ekstreme jeg har gjort hitttil"


Nå er den her, filmen Black Swan. Denne filmen kan jeg ikke gå glipp av. PÅ Filmbonanza i kveld var det intervju med Nathalie Portman, og jeg er dønn imponert. Hun har trent 5 (fem) timer om dagen i ett år for å bli en ballerina, de var ikke sikre på om hun kunne få rollen, men hun satset alt på å bli dyktig nok. "Det mest ekstreme jeg har gjort", sier hun. Jeg blir stum. Oj. Ingrid Lorenzen- vår dansediva her i Norge, var med programlederen og så filmen. Utrolig gøy og fascinerende å høre på henne. Hun var helt gira! Fantastisk inspirerende å se inspirerte mennesker på TV. Det er en fin-fin måte å bruke det mediet på. Hun har selv danset Svanesjøen, og kjente det i hele kroppen da hun så filmen. Hun og programlederen var alene i salen og så den, og underveis i filmen måtte hun rett og slett danse litt....Skulle gjerne vært publikum sammen med henne, da...













Ingrid Lorenzten
"HOLD ME CLOSER; TINY DANCER." HER ER ORIGINALEN
..............




OG HER ER DEN NYE OG HIPPE ....!
................

3 kommentarer:

  1. Å nå gleder jeg meg bare enda mer til å se denne filmen!!!!!

    SvarSlett
  2. Jeg gleder meg også til å se filmen! Utrolig imponerende av henne, synes jeg!

    SvarSlett