onsdag 9. desember 2009

Hvilken B?

B- for bøker
B- for blogging.
Hva velger jeg?
Aina Basso sier det så treffende i sitt blogginnlegg om Karl Ove og Tore.
For valgene står der hele tiden som alternativer.
Og hvilken B velger jeg....?
Som Mammadamen skriver i et annet innlegg, der hun presenterer en fin video om lesebrett, om det å forsvinne inn i fiksjonen, og det er så mange bøker- så har man egentlig tid til denne bloggingen? Jeg liker begge B-ene, men det er en raskere vei til bloggen enn til boka- for min del. Men videoen nedenfor ga meg et hint... og JA! Jeg vil lese! Og nå er det Knausgård sin tur. Så kanskje jeg forsvinner litt ”Ut av verden.”
Hvertfall bloggeverden. Men ikke helt.

2 kommentarer:

  1. Jeg vurderer også en liten bloggpause snart:-) Har veldig lyst til å lese Knausgård også. Håper du skriver om den her på bloggen.

    For en fantastisk filmsnutt! Jeg har sett den to ganger. Jeg tror jeg må legge den ut på min egen blogg også. Håper det er ok?

    PS takk for lenke forresten:-)

    SvarSlett
  2. bare hyggelig, mammadamen! Her deles det gladelig!

    SvarSlett