mandag 5. april 2010

Prinsessen og påskemysteriet


Dette er mitt siste innlegg om påske for denne gang....Men i går var jeg halvhjerta filmfotograf (i begynnelsen, ville heller drikke te og lese bok for meg selv.....) for tre jenter som laget filmen "Prinsessen og påskemysteriet." Og jeg burde ikke tillate meg å være nettopp det, halvhjerta, når jeg ser på det flotte forarbeidet de har gjort, med manus og greier. Jeg ble etterhvert ivrig underveis i filminnspillingen og kom med konstruktive innspill og regigrep. Et av mine tips var at de kunne løsrive seg litt mer fra manus, bli mer naturlig og impulsiv. De var enige om det fungerte mye bedre. Detektiven løste mysteriet til slutt, på loftet- med en brevkniv i hånda, ikledd mammas kåpe og pappas solbriller.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar