torsdag 22. juli 2010

Bokelskere.no er kjempebra!

Det er veldig lenge siden jeg har møtt så godt forberedt til biblioteket som på mandag.... Jeg og tiåringen hadde skrevet liste- i samarbeid med gutta i huset. Her skulle sommerlektyren oppjusteres. Men hva tror du?!?! Det var stengt på biblioen- helt fram til 30. Juli! OK, da stod bokhandelen for tur, og trettenåringen fikk en bok han faktisk nappa på. ”Dragbøygen våkner” er den første av tre av Sigbjørn Mostue. Tiåringen var inspirert av sin fetters lesestoff, ”Landet bak døra” av Yngve Frøyen. Den hadde de ikke i butikken. Det var ikke mer å tvile på, jeg har nå logget meg inn som bokelsker på bokelskere.no. Og er frelst. Helfrelst. Jeg syns det er rart jeg ikke har logget meg inn før. Her kan jeg stikke inn når som helst for å lete og finne, få nye tips, legge inn bøker jeg har lest gode anmeldelser om på blogger....Det kan bli mitt kartotek på nettet. Jeg tror jeg har kommet for å bli;) Det er så innmari enkelt å bare klikke seg inn og sette seg på venteliste for en bok også- på et bibliotek nær deg.

Her har jeg rommet mitt. Jippi! Bli med du også,da-!

2 kommentarer:

  1. Enig. Bokelskere er digg.
    Tør man spørre hva du heter der inne? Hadde vært kjekt å kikke i bokhyllen din :-) Jeg er nefertiti der også.

    SvarSlett