søndag 8. august 2010

Tre år gammel kjærlighet


Heldig den som har bursdag i begynnelsen av august. Han får de vakreste bursdagsbukettene. Vårt bursdagsbarn ble tre år på fredag. Tre menneskeår. Og det vil si......hvor mange katteår? Han er den fineste katten i universet- i følge tiåringen. Enig.
Han ser like rar ut som oss hvis han er for nær linsa,
men kan mye mer om total og helhjertet sløving.

Og han har alltid visst at kos er livsviktig, 
og det gjør han krav på med den største selvfølge.

3 kommentarer:

  1. Å så fiiin pus! Min katteprins har bursdag midt i juli. Vi er nesten bare julibarn i vår familie, og som regel pleier jeg å pynte med fine blomster da. Men i år hadde den kalde sommeren sørget for at det ble noe skralt utvalg så jeg måtte ty til blomsterbutikken. Nydelig bukett du hadde fått plukket da:-)

    SvarSlett
  2. takk, Eirin. So vidt jeg husker er katten din lur og rød som reven? Fin og spesiell. Her i huset er det to skytter og to værer. Vi risikerte faktsik å få barna fordelt på hver vår bursdag! trettenåringen har bursdag en uke før meg, tiåringen tre dager etter pappan! hurra igjen for deg og omtale i aftenposten. Kom på at jeg har fått en award fra deg, det har vært litt mye denne våren siden jeg misten en nær venninne tidlig i sommer. kanskje jeg kommer sterkere tilbake. klem

    SvarSlett
  3. Katten din liknar på vår katt, men er sikkert mykje snillare!

    SvarSlett