søndag 12. september 2010

Om lesing og leseopplevelser....

Fine forteller-Eirin har utfordret meg til å blogge om favorittbøkene mine. Når det gjelder å blogge om bøker har jeg vært litt tilbakeholdene her i dette universet. Det er så mange suverene bokbloggere her som tar seg av det... Som norsklærer har jeg vel også kanskje et behov for å ha bloggen min som et fristed, der jeg nettopp ikke skal bedrive for mye litterære refleksjoner. Har jeg tenkt. Og kanskje er det latskap også? Da jeg begynte å blogge var jeg litt i dvale når det gjaldt lesingen. Bokbloggene inspirerte meg til å sette i gang igjen, gå på med nysgjerrighet og engasjement. Det er jeg veldig glad for. Og nå har altså Eirin ment at jeg må sette i gang å skrive om favorittbøkene mine. Takk til Eirin som ikke gir meg helt opp, jeg føler meg ikke helt i bloggefarten for tiden. Men en slik utfordring er jeg nok nok nødt for å ta. Men trenger litt tid.Takk for utfordringen, Eirin!

1 kommentar: